Wersja obowiązująca z dnia

Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 53/561/08/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 16 października 2008 r.

Informacje dodatkowe:

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 53/561/08/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 16 października 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:
  1. dotychczasowy § 2 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
    6) Dyrektorze Urzędu – należy przez to rozumieć Dyrektora Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego;”;
  2. dotychczasowy § 8 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
    1. „sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie;
    2. nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji i zapytań radnych;
    3. koordynowanie działalności kontrolnej urzędu;
    4. koordynowanie działalności audytu wewnętrznego;
    5. organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli;
    6. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie;
    7. zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Urzędu;
    8. nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez departamenty i inne jednostki organizacyjne materiałów na posiedzenia Zarządu i sesje Sejmiku;
    9. przedkładanie Marszałkowi projektu porządku obrad Zarządu;
    10. nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania;
    11. prowadzenie spraw Urzędu powierzonych przez Marszałka;
    12. rozpatrywanie skarg dotyczących pracowników Urzędu;
    13. zapewnienie warunków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu;
    14. wdrażanie nowych zasad i technik zarządzania;
    15. nadzorowanie i koordynowanie działalności Departamentu Organizacyjnego;
    16. gospodarowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;
    17. pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością;
    18. kierowanie działaniami Zespołu ds. SZJ ISO 9001:2000 .”;
  3. dotychczasowy § 21 ust. 7 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
    „1) sporządzanie i realizacja zgodnie z decyzją o dofinansowaniu cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO, między innymi w zakresie:
    1. zatrudniania i wynagradzania pracowników przy udziale Biura Spraw Pracowniczych,
    2. wyposażenia stanowisk pracy,
    3. najmu i utrzymania powierzchni biurowych,
    4. rozliczania kosztów administracyjnych i organizacyjnych związanych z zarządzaniem RPO,
    5. rozliczania podróży służbowych,
    6. innej działalności bieżącej;”;
  4. dotychczasowy § 26 ust. 13 pkt 5 lit. b otrzymuje brzmienie:
    „b) planowanie budżetu IZ,”;
  5. dotychczasowy § 36 otrzymuje brzmienie:
    „§ 36
    Departament Kontroli (K)
    1. W skład Departamentu Kontroli wchodzą:
      1. Zespół ds. Kontroli Wewnętrznej i Wojewódzkich Samorządowych Jednostek Organizacyjnych (ZK);
      2. Zespół Kontroli ds. Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury (ZRPO);
      3. Samodzielne Stanowisko ds. Skarg i Wniosków (SiW).
    1.  Do zadań Zespołu ds. Kontroli Wewnętrznej i Wojewódzkich Samorządowych Jednostek Organizacyjnych należy w szczególności:
      1. 1) sporządzanie w uzgodnieniu z Departamentami rocznych planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
        2) sporządzanie rocznej analizy działalności kontrolnej Urzędu m.in. na podstawie sprawozdań Dyrektorów Departamentów;
        3) wykonywanie kontroli wewnętrznej w Departamentach, zwłaszcza w zakresie:
        1. a) organizacji i zarządzania Departamentami,
          b) przestrzegania przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem kodeksu,
          c) postępowania administracyjnego,
          d) prowadzenia działalności kontrolnej przez Dyrektorów Departamentów w ramach sprawowanego przez nich nadzoru nad terminowością i prawidłowością zadań wykonywanych przez pracowników,
          e) prawidłowości przestrzegania procedur kontroli finansowej, prawidłowości postępowania w zamówieniach publicznych,
          f) przestrzegania realizacji zaleceń pokontrolnych wydanych przez organy kontroli oraz terminów realizacji uchwał Zarządu Województwa i wniosków Komisji Sejmiku;
      1. nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych przez Departamenty;
      2. sporządzanie w uzgodnieniu z Departamentami rocznych planów kontroli jednostek samorządowych oraz sprawozdań z ich wykonania;
      3. wykonywanie kontroli zewnętrznych w zakresie sposobu realizowania na obszarze Województwa zadań publicznych wynikających z aktów prawnych w odniesieniu do wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych;
      4. kontrola i ocena wojewódzkich jednostek ochrony zdrowia dotycząca realizacji zadań statutowych, dostępności i poziomu udzielanych świadczeń medycznych, prawidłowości gospodarowania mieniem oraz legalności, celowości i rzetelności gospodarki finansowej;
      5. nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych przez samorządowe jednostki organizacyjne.
    1. Do zadań Zespołu Kontroli ds. Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury należy w szczególności:
      1. 1) przeprowadzenie kontroli wykonania Rocznych Planów Działań Instytucji Zarządzającej z Pomocy Technicznej RPO WiM;
        2) przeprowadzenie kontroli na dokumentach oraz kontroli na miejscu realizacji projektów własnych Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego realizowanych w ramach RPO WiM przez wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej;
        3) nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych.
    1. Do zadań Samodzielnego Stanowisko ds. Skarg i Wniosków należy w szczególności:
      1. koordynowanie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski przedkładane Marszałkowi, Wicemarszałkom, Członkom Zarządu oraz Dyrektorowi Urzędu;
      2. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do Marszałka, Wicemarszałków, Członków Zarządu oraz Dyrektora Urzędu;
      3. opracowywanie analiz przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków przez Departamenty.”;
  1. w dotychczasowym § 39 po pkt 13 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 14 w brzmieniu:
    „14) prowadzenie biura Polskiej Krajowej Sieci Miast Cittaslow.”;
  2. załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko–Mazurskiego w Olsztynie otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały;
  3. załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko–Mazurskiego w Olsztynie otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 2 do niniejszej uchwały.

Załączniki

Załączniki