Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.warmia.mazury.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Skany oświadczeń majątkowych,
- Skany petycji wnoszonych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie,
- informacje, w postaci załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłosić do Mirosław Mindrow — na adres email bip@warmia.mazury.pl lub telefonicznie 89 61 31 354.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie należy podać:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby najwygodniejszy.
Na zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailowo do koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie:
- Jerzy Waldemar Swat - Koordynator do spraw dostępności
- Adres: ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn,
- E-mail: dostepnosc@warmia.mazury.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek główny zlokalizowany jest przy ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie:
- dwa wejścia do budynku:
- od strony ul. Emilii Plater (schody),
- od ul. Kościuszki,
- dwie windy osobowe - wejście od strony ul. E. Plater i od ul. Kościuszki,
- dwa dźwigi platformowe pochyłowe,
- szerokość korytarzy umożliwia poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,
- toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych - parter od strony ul. Kościuszki - dostępność windą z poziomu przyziemia,
- miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych:
- jedno miejsce od strony ul. Kościuszki,
- informacja w budynku:
- numery pięter w druku powiększonym przy windzie - od strony ul. Kościuszki,
- informacja głosowa w windzie - od strony ul. E. Plater.