Wersja obowiązująca z dnia
Zmiany w Statucie Warmińsko – Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie
Informacje dodatkowe:
W Statucie Warmińsko – Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XIII/170/03 z dnia 7 października 2003r. w sprawie nadania statutu Warmińsko – Mazurskiemu Ośrodkowi Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie zmienionej Uchwałami Sejmiku Województwa Warmińsko – Mazurskiego: nr XV/209/03 z dnia 30 grudnia 2003 r., nr XXXVII/509/05 z dnia 25 października 2005 r. i nr XXXVII/718/10 z dnia 16 lutego 2010 r. wprowadza się następujące zmiany:
- § 2 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„ 2. Ośrodek prowadzi Filię w Olecku, zwaną dalej Filią, która jest jego integralną częścią i używa nazwy: Warmińsko – Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie Filia w Olecku”. - § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„ 2. Organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad Ośrodkiem jest Warmińsko – Mazurski Kurator Oświaty”. - w § 8 ust. 1:
- skreśla się pkt 4,
- dotychczasowy pkt 5 oznacza się jako pkt 4.
- w § 9 dodaje się ust. 5 w brzmieniu:
„5. W Ośrodku, w celu realizacji zadań, mogą być tworzone stałe lub doraźne zespoły zadaniowe. Zespoły zadaniowe tworzy, przekształca i likwiduje Dyrektor Ośrodka”. - w § 10:
- ust.4 otrzymuje brzmienie:
„4. Do zadań specjalisty ds. gospodarczych należy:- prowadzenie dokumentacji Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi zasadami w Ośrodku,
- zabezpieczenie prawidłowej eksploatacji budynku oraz mienia ruchomego Ośrodka,
- ochrona mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem i innymi szkodami,
- przeprowadzanie remontów budynku Ośrodka oraz konserwacji i napraw znajdującego się w nim mienia ruchomego,
- dbanie o czystość, porządek i bezpieczeństwo w budynku Ośrodka i jego otoczeniu,
- prowadzenie spraw związanych z OC placówki,
- dokonywanie zakupów środków trwałych, nietrwałych i materiałów – zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie magazynu i archiwum,
- zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania transportu samochodowego,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
- gospodarowanie pomieszczeniami Ośrodka,
- wspieranie organizacyjne zadań realizowanych przez pracowników pedagogicznych Ośrodka,
- nadzór nad pracownikami obsługi,
- udostępnianie sprzętu audiowizualnego na potrzeby kursów organizowanych w Ośrodku,
- odpowiedzialność za sprzęt znajdujący się w pracowni według księgi inwentarzowej,
- instruktaż obsługi technicznych środków dydaktycznych,
- katalogowanie zbiorów pracowni,
- utrzymywanie sprzętu w stanie sprawności technicznej,
- powielanie materiałów metodycznych na potrzeby konsultantów i doradców metodycznych,
- wzbogacanie pracowni o nowe środki techniczne,
- szczegółowe zadania określa się w zakresie czynności pracownika”,
- skreśla się ust. 6,
- dotychczasowe ust. 7,8,9,10 oznacza się odpowiednio jako 6,7,8,9,
- ust. 7 otrzymuje brzmienie:
„7. Do zadań specjalisty ds. organizacji form doskonalenia należy:- ewidencjonowanie kursów, warsztatów,
- prowadzenie ewidencji sal warsztatowych i wykładowych,
- prowadzenie banku informacji o uczestnikach kształcenia i doskonalenia w Ośrodku,
- szczegółowe zadania określa się w zakresie czynności pracownika”.
- ust.4 otrzymuje brzmienie: