Wersja obowiązująca z dnia

Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 53/561/08/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 16 października 2008 r.

Informacje dodatkowe:

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 53/561/08/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 16 października 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:
  1. dotychczasowy § 26 ust. 2 pkt 1 lit. a otrzymuje brzmienie:
    „a) opracowywanie i aktualizację Opisu Systemu Zarządzania i Kontroli RPO WiM,”;
  2. dotychczasowy § 26 ust. 2 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
    „5) tworzenie i aktualizowanie bazy ekspertów;”;
  3. dotychczasowy § 26 ust. 3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
    „2) udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;”;
  4. dotychczasowy § 26 ust. 4 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
    „6) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”;
  5. dotychczasowy § 26 ust. 5 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
    „5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”;
  6. dotychczasowy § 26 ust. 6 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
    „5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”;
  7. dotychczasowy § 26 ust. 7 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
    „5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”;
  8. dotychczasowy § 26 ust. 8 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
    „5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”;
  9. dotychczasowy § 26 ust. 9 pkt 9 otrzymuje brzmienie:
    „9) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”
  10. dotychczasowy § 26 ust. 10 otrzymuje brzmienie:
    „10. Do zadań Biura Płatności i Rozliczeń naleŜy w szczególności:
    1. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    2. opracowywanie procedur płatności;
    3. odzyskiwanie kwot zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
    4. weryfikacja wniosków beneficjenta o płatność;
    5. rozliczanie płatności przekazywanych IP/IPII;
    6. weryfikacja poświadczeń i deklaracji wydatków od IP/IP II do IZ;
    7. przygotowanie poświadczeń i deklaracji wydatków oraz wniosków o płatność okresową od IZ do IC;
    8. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    9. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    10. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów.”
  11. dotychczasowy § 32 ust. 4 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
    „2) monitorowanie spłaty jednorazowej poŜyczki, udzielonej zakładom pracy chronionej, w celu ochrony istniejących w tych zakładach miejsc pracy osób niepełnosprawnych;”;
  12. w dotychczasowym § 32 ust. 4 po pkt 10 kropkę zastępuję się średnikiem i dodaje się pkt 11 w brzmieniu:
    „11)zlecanie realizacji zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym, ze środków PFRON.”.

Załączniki

Załączniki