Wersja obowiązująca z dnia
Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 53/561/08/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 16 października 2008 r.
Informacje dodatkowe:
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 53/561/08/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 16 października 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:
- dotychczasowy § 26 ust. 2 pkt 1 lit. a otrzymuje brzmienie:
„a) opracowywanie i aktualizację Opisu Systemu Zarządzania i Kontroli RPO WiM,”; - dotychczasowy § 26 ust. 2 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) tworzenie i aktualizowanie bazy ekspertów;”; - dotychczasowy § 26 ust. 3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;”; - dotychczasowy § 26 ust. 4 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”; - dotychczasowy § 26 ust. 5 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”; - dotychczasowy § 26 ust. 6 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”; - dotychczasowy § 26 ust. 7 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”; - dotychczasowy § 26 ust. 8 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;”; - dotychczasowy § 26 ust. 9 pkt 9 otrzymuje brzmienie:
„9) organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów i KOP;” - dotychczasowy § 26 ust. 10 otrzymuje brzmienie:
„10. Do zadań Biura Płatności i Rozliczeń naleŜy w szczególności:- udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
- opracowywanie procedur płatności;
- odzyskiwanie kwot zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
- weryfikacja wniosków beneficjenta o płatność;
- rozliczanie płatności przekazywanych IP/IPII;
- weryfikacja poświadczeń i deklaracji wydatków od IP/IP II do IZ;
- przygotowanie poświadczeń i deklaracji wydatków oraz wniosków o płatność okresową od IZ do IC;
- przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
- gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
- właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów.”
- dotychczasowy § 32 ust. 4 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) monitorowanie spłaty jednorazowej poŜyczki, udzielonej zakładom pracy chronionej, w celu ochrony istniejących w tych zakładach miejsc pracy osób niepełnosprawnych;”; - w dotychczasowym § 32 ust. 4 po pkt 10 kropkę zastępuję się średnikiem i dodaje się pkt 11 w brzmieniu:
„11)zlecanie realizacji zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym, ze środków PFRON.”.