Wersja obowiązująca z dnia

Udzielenie Dyrektorowi Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie pełnomocnictwa w sprawach związanych z realizacją projektów wybranych do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Informacje dodatkowe:

  1. Udziela się Panu Tomaszowi Szczyglewskiemu - Dyrektorowi Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie pełnomocnictwa do reprezentowania Województwa Warmińsko-Mazurskiego jako Beneficjenta Końcowego przed Ministerstwem Gospodarki oraz wszystkimi organami i instytucjami RP w sprawach związanych z realizacją projektów wybranych do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałania 1.1.1.
    Infrastruktura drogowa z programu ZPORR:
    - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 592 na odcinku Bartoszyce-Kętrzyn,
    - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593 z budową mostu na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto,
    - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo.
    - przywrócenie przejezdności drogi wojewódzkiej nr 655 na odcinku Kąp – Mazuchówka;
    - budowa mostu wraz z dojazdami, w km 32+150 drogi wojewódzkiej nr 530 Ostróda-Łukta-Dobre Miasto, w miejscowości Kalisty,
    - remont wiaduktu nad linią kolejową w msc. Lidzbark, w km 29+150 drogi wojewódzkiej nr 541 Lubawa-Dobrzyń,
    - modernizacja drogi wojewódzkiej nr 594 – zmiana organizacji ruchu w msc. Święta Lipka.
  2. Pełnomocnictwo w szczególności następujące czynności:
    1. prace związane z przygotowaniem procesu inwestycyjnego, w tym zlecenie wykonania dokumentacji technicznej, studium wykonalności i raportu oddziaływania na środowisko,
    2. składanie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych obejmujących:
      - podpisanie umów o przyznanie pożyczek na refinansowanie projektów z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Olsztynie,
      - podpisanie wniosków o otwarcie i prowadzenie osobnych rachunków bankowych w PLN do obsługi projektów prefinansowanych ze środków pożyczki budżetowej oraz umów otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych,
      - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą przyznanych pożyczek na prefinansowanie.
    3. prace związane z realizacją tych projektów:
      - przeprowadzanie procedur przetargowych na wybór wykonawców nadzoru inżynierskiego i robót budowlanych,
      - podpisywanie umów z wykonawcami,
      - nadzór, monitoring i sprawozdawczość z realizacji zadań inwestycyjnych,
      - dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym występowanie z wnioskiem o płatność do Instytucji Pośredniczącej,
      - prowadzenie wyodrębnionej ewidencji kosztów,
      - działania związane z promocją.

Załączniki

Załączniki