Wersja obowiązująca z dnia
Zmiana Statutu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Informacje dodatkowe:
W Statucie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, stanowiącym załącznik do uchwały Nr XLII/581/02 Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 8 października 2002r. w sprawie nadania Statutu Zarządowi Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, zmienionego Uchwałą Nr XXX/418/05 Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:
- w obowiązującym § 3 część zdania wstępnego otrzymuje nowe brzmienie:
„Do zadań Zarządu Dróg należy wykonywanie obowiązków zarządcy drogi wynikających z ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 19, poz. 115, z późn. zm.), a w szczególności:”, - obowiązujący § 5 otrzymuje nowe brzmienie:
„1. Działalnością Zarządu Dróg kieruje Dyrektor zwany dalej „Dyrektorem”, zatrudniany przez Zarząd Województwa.
2. Dyrektor odpowiada za realizację zadań określonych przepisami ustawy o drogach publicznych oraz innymi przepisami prawa i niniejszym statutem.
3.Dyrektor kieruje Zarządem Dróg przy pomocy zastępców dyrektora, głównego księgowego w sprawach finansowych oraz przy pomocy naczelników wydziałów, kierowników rejonów dróg i kierowników zespołów.
4.Dyrektor Zarządu Dróg może powoływać w razie potrzeby stałe lub doraźne zespoły doradcze i opiniodawcze, określając cel powołania, nazwę, skład osobowy, zakres zadań i tryb działania oraz zasady obsługi zespołu.
5. Zarząd Dróg reprezentuje Dyrektor.” - obowiązujący § 7 otrzymuje nowe brzmienie:
„Działalność Zarządu Dróg finansowana jest na zasadach określonych przepisami ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych / Dz.U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego /Dz.U. Nr 267, poz. 2251 z późn. zm./.”