Wersja obowiązująca z dnia

Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 43/509/09/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 8 lipca 2009 r.

Informacje dodatkowe:

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie stanowiącym załącznik do uchwały Nr 43/509/09/III Zarządu Województwa Warmińsko – Mazurskiego z dnia 8 lipca 2009 r. wprowadza się następujące zmiany:
  1. dotychczasowy § 26 otrzymuje brzmienie:

§ 26

Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego (ZPRR)
  1. W skład Departamentu Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego wchodzą:
    1. Biuro Koordynacji (ZPRR.II);
    2. Biuro Promocji i Informacji (ZPRR.III);
    3. Biuro Projektów – Przedsiębiorczość (ZPRR.IV);
    4. Biuro Projektów – Turystyka (ZPRR.V);
    5. Biuro Projektów – Infrastruktura Społeczna (ZPRR.VI);
    6. Biuro Projektów – Rewitalizacja (ZPRR.VII);
    7. Biuro Projektów – Transport (ZPRR.VIII);
    8. Biuro Projektów – Informatyzacja (ZPRR.IX);
    9. Biuro Płatności i Rozliczeń (ZPRR.X);
    10. Biuro Kontroli (ZPRR.XI);
    11. Biuro Monitoringu (ZPRR.XII);
    12. Biuro Budżetu i Pomocy Technicznej (ZPRR.XIII).
  2. Do zadań Biura Koordynacji należy w szczególności:
    1. zapewnienie jednolitości dokumentów związanych z realizacją RPO WiM poprzez:
      1. opracowywanie i aktualizację Opisu Systemu Zarządzania i Kontroli RPO WiM,
      2. opracowywanie i aktualizację Instrukcji Wykonawczej Instytucji Zarządzającej RPO WiM,
      3. opracowanie i aktualizację szczegółowej struktury organizacyjnej Departamentu,
      4. przekazywanie wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO WiM do opracowania dokumentów i procedur instytucjom zaangażowanym w realizację RPO WiM;
    2. opracowywanie zbiorczych zestawień, ankiet oraz harmonogramów dotyczących realizacji RPO WiM;
    3. koordynowanie wdrażania zaleceń i rekomendacji z badań ewaluacyjnych i przeprowadzonych kontroli w Departamencie;
    4. koordynowanie działań w obszarze zobowiązań Instytucji Zarządzającej RPO WiM związanych z ochroną środowiska;
    5. koordynowanie zadań realizowanych przez Instytucję Pośredniczącą (IP) w zakresie:
      1. opracowania dokumentacji związanej z powierzeniem IP osi priorytetowej VI Środowisko przyrodnicze RPO WiM,
      2. weryfikowania i zatwierdzania dokumentów opracowanych przez IP,
      3. udziału w kontrolach systemu zarządzania i kontroli IP;
    6. tworzenie i aktualizowanie bazy ekspertów;
    7. prowadzenie zbiorczego rejestru odwołań;
    8. współpraca z Instytucją Koordynującą RPO WiM w zakresie funkcjonowania systemu wdrażania programu;
    9. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    10. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    11. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  3. Do zadań Biura Promocji i Informacji należy w szczególności:
    1. realizacja zadań wynikających z promocji i informacji ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. opracowanie i realizacja planu działań promocyjnych i informacyjnych dla RPO WiM;
    4. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie promocji i informacji RPO WiM oraz szkoleń pracowników;
    5. przygotowywanie danych do wniosków o płatność w części dotyczącej sprawozdawczości w ww. zakresie;
    6. prowadzenie Sieci Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich;
    7. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    8. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  4. Do zadań Biura Projektów – Przedsiębiorczość należy w szczególności:
    1. prowadzenie spraw związanych z projektami ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. koordynowanie zadań realizowanych przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia (IP II) w zakresie:
      1. opracowania dokumentacji związanej z powierzoną IP II częścią osi priorytetowej I Przedsiębiorczość RPO WiM,
      2. weryfikowania i zatwierdzania dokumentów opracowanych przez IP II,
      3. udziału w Komisji Oceny Projektów (KOP) IP II,
      4. udziału w kontrolach systemu zarządzania i kontroli IP II,
    4. przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłaszanego konkursu i przeprowadzanie naboru wniosków o dofinansowanie projektu w zakresie osi priorytetowej I Przedsiębiorczość RPO WiM;
    5. dokonywanie oceny formalnej projektów;
    6. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji KOP;
    7. organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów w KOP;
    8. zlecenie wydania dodatkowej ekspertyzy ekspertowi zewnętrznemu w sytuacji, gdy będzie to niezbędne dla zapewnienia właściwej oceny projektów;
    9. przedkładanie Zarządowi Województwa informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny strategicznej;
    10. przygotowywanie umów i aneksów do umów o dofinansowanie projektu i przekazywanie ich do podpisu Zarządowi Województwa;
    11. przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    12. prowadzenie rejestru zabezpieczeń;
    13. przekazywanie do depozytu Biura Płatności i Rozliczeń ZPRR zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    14. przygotowywanie zaświadczeń o pomocy de minimis;
    15. udział w kontrolach na miejscu realizacji projektu;
    16. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    17. wprowadzenie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    18. analizowanie przepływów finansowych oraz proponowanie rozwiązań systemowych związanych z wykorzystaniem alokacji;
    19. prowadzenie rejestru odwołań i ich rozpatrywanie;
    20. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    21. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    22. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  5. Do zadań Biura Projektów – Turystyka należy w szczególności:
    1. prowadzenie spraw związanych z projektami ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłaszanego konkursu i przeprowadzanie naboru wniosków o dofinansowanie projektu w zakresie osi priorytetowej II Turystyka RPO WiM;
    4. dokonywanie oceny formalnej projektów;
    5. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji KOP;
    6. organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów w KOP;
    7. zlecenie wydania dodatkowej ekspertyzy ekspertowi zewnętrznemu w sytuacji, gdy będzie to niezbędne dla zapewnienia właściwej oceny projektów;
    8. przedkładanie Zarządowi Województwa informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny strategicznej;
    9. przygotowywanie umów i aneksów do umów o dofinansowanie projektu i przekazywanie ich do podpisu Zarządowi Województwa;
    10. przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    11. prowadzenie rejestru zabezpieczeń;
    12. przekazywanie do depozytu Biura Płatności i Rozliczeń ZPRR zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    13. przygotowywanie zaświadczeń o pomocy de minimis;
    14. udział w kontrolach na miejscu realizacji projektu;
    15. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    16. wprowadzenie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    17. analizowanie przepływów finansowych oraz proponowanie rozwiązań systemowych związanych z wykorzystaniem alokacji;
    18. prowadzenie rejestru odwołań i ich rozpatrywanie;
    19. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    20. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    21. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  6. Do zadań Biura Projektów – Infrastruktura Społeczna należy w szczególności:
    1. prowadzenie spraw związanych z projektami ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłaszanego konkursu i przeprowadzanie naboru wniosków o dofinansowanie projektu w zakresie osi priorytetowej III Infrastruktura Społeczna RPO WiM;
    4. dokonywanie oceny formalnej projektów;
    5. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji KOP;
    6. organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów w KOP;
    7. zlecenie wydania dodatkowej ekspertyzy ekspertowi zewnętrznemu w sytuacji, gdy będzie to niezbędne dla zapewnienia właściwej oceny projektów;
    8. przedkładanie Zarządowi Województwa informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny strategicznej;
    9. przygotowywanie umów i aneksów do umów o dofinansowanie projektu i przekazywanie ich do podpisu Zarządowi Województwa;
    10. przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    11. prowadzenie rejestru zabezpieczeń;
    12. przekazywanie do depozytu Biura Płatności i Rozliczeń ZPRR zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    13. udział w kontrolach na miejscu realizacji projektu;
    14. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    15. wprowadzenie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    16. analizowanie przepływów finansowych oraz proponowanie rozwiązań systemowych związanych z wykorzystaniem alokacji;
    17. prowadzenie rejestru odwołań i ich rozpatrywanie;
    18. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    19. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    20. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  7. Do zadań Biura Projektów – Rewitalizacja należy w szczególności:
    1. prowadzenie spraw związanych z projektami ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłaszanego konkursu i przeprowadzanie naboru wniosków o dofinansowanie projektu w zakresie osi priorytetowej IV Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast RPO WiM;
    4. dokonywanie oceny formalnej projektów;
    5. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji KOP;
    6. organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów w KOP;
    7. zlecenie wydania dodatkowej ekspertyzy ekspertowi zewnętrznemu w sytuacji, gdy będzie to niezbędne dla zapewnienia właściwej oceny projektów;
    8. przedkładanie Zarządowi Województwa informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny strategicznej;
    9. przygotowywanie umów i aneksów do umów o dofinansowanie projektu i przekazywanie ich do podpisu Zarządowi Województwa;
    10. przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    11. prowadzenie rejestru zabezpieczeń;
    12. przekazywanie do depozytu Biura Płatności i Rozliczeń ZPRR zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    13. udział w kontrolach na miejscu realizacji projektu;
    14. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    15. wprowadzenie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    16. analizowanie przepływów finansowych oraz proponowanie rozwiązań systemowych związanych z wykorzystaniem alokacji;
    17. prowadzenie rejestru odwołań i ich rozpatrywanie;
    18. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    19. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    20. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  8. Do zadań Biura Projektów – Transport należy w szczególności:
    1. prowadzenie spraw związanych z projektami ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłaszanego konkursu i przeprowadzanie naboru wniosków o dofinansowanie projektu w zakresie osi priorytetowej V Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna RPO WiM;
    4. dokonywanie oceny formalnej projektów;
    5. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji KOP;
    6. organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów w KOP;
    7. zlecenie wydania dodatkowej ekspertyzy ekspertowi zewnętrznemu w sytuacji, gdy będzie to niezbędne dla zapewnienia właściwej oceny projektów;
    8. przedkładanie Zarządowi Województwa informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny strategicznej;
    9. przygotowywanie umów i aneksów do umów o dofinansowanie projektu i przekazywanie ich do podpisu Zarządowi Województwa;
    10. przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    11. prowadzenie rejestru zabezpieczeń;
    12. przekazywanie do depozytu Biura Płatności i Rozliczeń ZPRR zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    13. udział w kontrolach na miejscu realizacji projektu;
    14. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    15. wprowadzenie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    16. analizowanie przepływów finansowych oraz proponowanie rozwiązań systemowych związanych z wykorzystaniem alokacji;
    17. prowadzenie rejestru odwołań i ich rozpatrywanie;
    18. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    19. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    20. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  9. Do zadań Biura Projektów – Informatyzacja należy w szczególności:
    1. prowadzenie spraw związanych z projektami ZPORR;
    2. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    3. analiza procesów, projektowanie i programowanie systemu informatycznego RPO WiM;
    4. opracowywanie interfejsu komunikacyjnego pomiędzy lokalnym i krajowym systemem informatycznym (SIMIK 2007-2013);
    5. koordynowanie działań związanych z systemami informatycznymi związanymi z realizacją RPO WiM i Systemem Obiegu Dokumentów w ramach projektu „Wrota Warmii i Mazur”;
    6. opieka techniczna nad stroną internetową RPO WiM;
    7. przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłaszanego konkursu i przeprowadzanie naboru wniosków o dofinansowanie projektu w zakresie osi priorytetowej VII Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego RPO WiM;
    8. dokonywanie oceny formalnej projektów;
    9. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji KOP;
    10. organizowanie oceny merytorycznej projektów w zakresie obsługi prac ekspertów w KOP;
    11. zlecenie wydania dodatkowej ekspertyzy ekspertowi zewnętrznemu w sytuacji, gdy będzie to niezbędne dla zapewnienia właściwej oceny projektów;
    12. przedkładanie Zarządowi Województwa informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny strategicznej;
    13. przygotowywanie umów i aneksów do umów o dofinansowanie projektu i przekazywanie ich do podpisu Zarządowi Województwa;
    14. przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    15. prowadzenie rejestru zabezpieczeń;
    16. przekazywanie do depozytu Biura Płatności i Rozliczeń ZPRR zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu;
    17. udział w kontrolach na miejscu realizacji projektu;
    18. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    19. wprowadzenie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    20. analizowanie przepływów finansowych oraz proponowanie rozwiązań systemowych związanych z wykorzystaniem alokacji;
    21. prowadzenie rejestru odwołań i ich rozpatrywanie;
    22. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    23. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    24. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  10. Do zadań Biura Płatności i Rozliczeń należy w szczególności:
    1. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    2. opracowywanie procedur płatności;
    3. odzyskiwanie kwot zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
    4. weryfikacja wniosków beneficjenta o płatność;
    5. rozliczenie płatności przekazywanych IP/IP II;
    6. weryfikacja poświadczeń i deklaracji wydatków od IP/IP II do IZ;
    7. przygotowywanie poświadczeń i deklaracji wydatków oraz wniosków o płatność okresową od IZ do IC;
    8. przyjmowanie do depozytu zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektu z Biur Projektów ZPRR oraz ich przechowywanie;
    9. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    10. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    11. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    12. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów.
  11. Do zadań Biura Kontroli należy w szczególności:
    1. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    2. opracowanie procedur przeprowadzania kontroli oraz sposobu postępowania w przypadku wykrycia nieprawidłowości;
    3. opracowywanie Rocznego planu kontroli Biura;
    4. weryfikacja Rocznego planu kontroli IP/IP II;
    5. przeprowadzanie kontroli na dokumentach oraz kontroli na miejscu realizacji projektu;
    6. przeprowadzanie kontroli systemu zarządzania i kontroli IP/IP II;
    7. przeprowadzanie kontroli Pomocy Technicznej (dotyczy IP);
    8. przeprowadzanie kontroli krzyżowych RPO WiM oraz kontroli krzyżowych horyzontalnych RPO WiM z PROW;
    9. przeprowadzanie kontroli na zakończenie realizacji projektu;
    10. zbieranie informacji, weryfikacja i sporządzanie raportów o nieprawidłowościach;
    11. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    12. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  12. Do zadań Biura Monitoringu należy w szczególności:
    1. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    2. koordynacja gromadzenia danych na temat realizacji RPO WiM;
    3. monitorowanie realizacji RPO WiM, w tym postępu finansowego i rzeczowego;
    4. weryfikacja, sporządzanie i przekazywanie informacji miesięcznych, sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych z wykorzystaniem informatycznego systemu sprawozdawczości;
    5. prowadzenie sekretariatu Komitetu Monitorującego RPO WiM;
    6. przedłożenie Komitetowi Monitorującemu RPO WiM do zatwierdzenia propozycji kryteriów wyboru projektów;
    7. sporządzanie i realizacja cząstkowego Rocznego Planu Działań w ramach operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM w zakresie obsługi i organizacji posiedzeń Komitetu Monitorującego RPO WiM;
    8. przygotowywanie danych do wniosków o płatność w części dotyczącej sprawozdawczości w ww. zakresie;
    9. przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do Biura Kontroli;
    10. gromadzenie, opracowywanie i przekazywanie danych z zakresu pomocy publicznej do Departamentu Polityki Regionalnej,
    11. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    12. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  13. Do zadań Biura Budżetu i Pomocy Technicznej należy w szczególności:
    1. udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do realizacji RPO WiM;
    2. sporządzanie dokumentów dotyczących wnioskowania o dotację rozwojową oraz rozliczania dotacji rozwojowej wynikających z Kontraktu Wojewódzkiego dla Województwa Warmińsko – Mazurskiego;
    3. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rezerwacji środków na realizację RPO WiM w budżecie państwa;
    4. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do ujęcia dotacji rozwojowej na realizację RPO WiM w budżecie Samorządu Województwa;
    5. sporządzanie sprawozdań opisowych z wykonania budżetu Samorządu Województwa w części dotyczącej RPO WiM za I półrocze i za rok budżetowy;
    6. opracowanie prognoz realizacji wydatków w ramach RPO WiM;
    7. bieżące angażowanie wydatków ponoszonych w ramach RPO WiM;
    8. prowadzenie prac związanych z zamknięciem Pomocy Technicznej w ramach ZPORR;
    9. przyjmowanie i sprawdzanie cząstkowych Rocznych Planów Działań poszczególnych komórek urzędu, opracowanych dla operacji finansowanych z Pomocy Technicznej RPO WiM;
    10. opracowywanie i weryfikacja Rocznego Planu Działań dla zadań realizowanych w ramach Pomocy Technicznej dla IZ w danym roku budżetowym;
    11. weryfikacja Rocznych Planów Działań IP;
    12. przygotowywanie umów i uchwał o dofinansowanie oraz aneksów do tych umów i uchwał zmieniających uchwały o dofinansowanie zadań realizowanych w ramach Rocznego Planu Działań z Pomocy Technicznej RPO WiM;
    13. monitoring realizacji Rocznych Planów Działań w ramach Pomocy Technicznej RPO WiM;
    14. sporządzanie zestawienia dokumentów potwierdzających poniesione wydatki objęte Rocznym Planem Działań IZ;
    15. weryfikacja wniosków o płatność IP w ramach Pomocy Technicznej RPO WiM;
    16. prowadzenie rejestru obiegu Rocznych Planów Działań;
    17. wprowadzanie danych do systemu informatycznego w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
    18. udział w kontrolach Pomocy Technicznej (dotyczy IP);
    19. gromadzenie i przekazywanie danych w zakresie pracy Biura;
    20. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.

Załączniki

Załączniki