Wersja obowiązująca z dnia

Udzielenie Dyrektorowi Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie pełnomocnictwa w sprawach związanych z realizacją projektów wybranych do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Informacje dodatkowe:

  1. Udziela się Panu Tomaszowi Szczyglewskiemu – Dyrektorowi Zarządu Dróg Wojewódzkich pełnomocnictwa do reprezentowania Województwa Warmińsko-Mazurskiego jako Beneficjenta Końcowego przed Ministerstwem Gospodarki oraz wszystkimi organami i instytucjami RP w sprawach związanych z realizacją projektów wybranych:
    1. uchwałą nr 58/279/04/II Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 29 listopada 2004r. w sprawie wyboru projektów do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania I.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałania I.1.1. Infrastruktura drogowa z programu ZPORR, z konkursu 04/04, tj.
      • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 592 na odcinku Bartoszyce-Kętrzyn,
      • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593 z budową mostu na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto,
      • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo.
    2. uchwałą nr 42/265/05/II Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 26 września 2005r. w sprawie wyboru projektów do dofinansowania w ramach Działania I.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałania I.1.1. Infrastruktura drogowa Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego z konkursu 02/05, tj. Przywrócenie przejezdności drogi wojewódzkiej nr 655 na odcinku Kąp – Mazuchówka;
  2. Pełnomocnictwo w szczególności obejmuje następujące czynności:
    1. prace związane z przygotowaniem procesu inwestycyjnego, w tym zlecenie wykonania dokumentacji technicznej, studium wykonalności i raportu oddziaływania na środowisko,
    2. składanie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych obejmujących:
      • podpisanie umów o przyznanie pożyczek na refinansowanie projektów z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Olsztynie,
      • podpisanie wniosków o otwarcie i prowadzenie osobnych rachunków bankowych w PLN do obsługi projektów prefinansowanych ze środków pożyczki budżetowej oraz umów otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych,
      • wykonywanie innych czynności związanych z obsługą przyznanych pożyczek na prefinansowanie.
    3. prace związane z realizacją tych projektów:
      • przeprowadzanie procedur przetargowych na wybór wykonawców nadzoru inżynierskiego i robót budowlanych,
      • podpisywanie umów z wykonawcami,
      • nadzór, monitoring i sprawozdawczość z realizacji zadań inwestycyjnych,
      • dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym występowanie z wnioskiem o płatność do Instytucji Pośredniczącej,
      • prowadzenie wyodrębnionej ewidencji kosztów,
      • działania związane z promocją.

Załączniki

Załączniki