Wersja obowiązująca z dnia

Udzielenie Zastępcy Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie pełnomocnictwa w sprawach związanych z realizacją projektów wybranych do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Informacje dodatkowe:

Udziela się Panu Władysławowi Adamiukowi – Zastępcy Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich pełnomocnictwa do reprezentowania Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego jako Beneficjenta Końcowego przed Ministerstwem Gospodarki oraz wszystkimi organami i instytucjami RP w sprawach związanych z realizacją projektów wybranych:

  1. uchwałą nr 58/279/04/II Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 29 listopada 2004r. w sprawie wyboru projektów do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania I.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałania I.1.1. Infrastruktura drogowa z programu ZPORR, z konkursu 04/04, tj.
    • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 592 na odcinku Bartoszyce-Kętrzyn,
    • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593 z budową mostu na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto,
    • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo.
  1. uchwałą nr 42/265/05/II Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 26 września 2005r. w sprawie wyboru projektów do dofinansowania w ramach Działania I.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałania I.1.1. Infrastruktura drogowa Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego z konkursu 02/05, tj. Przywrócenie przejezdności drogi wojewódzkiej nr 655 na odcinku Kąp – Mazuchówka;

Pełnomocnictwo w szczególności następujące czynności:

  1. prace związane z przygotowaniem procesu inwestycyjnego, w tym zlecenie wykonania dokumentacji technicznej, studium wykonalności i raportu oddziaływania na środowisko,
  2. składanie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych obejmujących:
    • podpisanie umów o przyznanie pożyczek na refinansowanie projektów z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Olsztynie,
    • podpisanie wniosków o otwarcie i prowadzenie osobnych rachunków bankowych w PLN do obsługi projektów prefinansowanych ze środków pożyczki budżetowej oraz umów otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych,
    • wykonywanie innych czynności związanych z obsługą przyznanych pożyczek na prefinansowanie.
  1. prace związane z realizacją tych projektów:
    • przeprowadzanie procedur przetargowych na wybór wykonawców nadzoru inżynierskiego i robót budowlanych,
    • podpisywanie umów z wykonawcami,
    • nadzór, monitoring i sprawozdawczość z realizacji zadań inwestycyjnych,
    • dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym występowanie z wnioskiem o płatność do Instytucji Pośredniczącej,
    • prowadzenie wyodrębnionej ewidencji kosztów,
    • działania związane z promocją.

Załączniki

Załączniki