czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Instrukcja korzystania z BIP  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Urząd Marszałkowski
 Kierownictwo Urzędu
 Drukuj informację

Prezydent Miasta Ełku Tomasz Andrukiewicz

Ogłoszono: 2008-09-17 14:14:59 przez Zbigniew Dąbrowski

Prezydent Miasta

Funkcję Prezydenta Miasta sprawuje Tomasz Andrukiewicz.

 

Tel: (0-87) 73-26-200 e-mail: t.andrukiewicz@um.elk.pl

Urodzony: w 1974 roku

Wykształcenie: wyższe - absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku

Doświadczenie samorządowe: w latach 2002-2006 pracował w Starostwie Powiatowym w Ełku na stanowisku etatowego członka zarządu powiatu, a następnie na stanowisku starosty. Koordynował całością prac związanych z rozwojem powiatu. Odpowiadał za koordynację pozyskiwania i zarządzania funduszami Unii Europejskiej, edukację, politykę społeczną, organizacje pozarządowe i komunikowanie ze społeczeństwem.

Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, a także studia podyplomowe w zakresie public relations na Uniwersytecie Warszawskim i w Polskiej Akademii Nauk. Od 2005 r. jestem doktorantem politologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Jest ekspertem Związku Powiatów Polskich w zakresie tworzenia projektów oraz pozyskiwania funduszy z Unii Europejskiej. Był również ekspertem marszałka województwa warmińsko-mazurskiego ds. oceny projektów finansowanych z funduszy strukturalnych.
Jest osobą aktywną - zimą jeździ na nartach i łyżwach, latem - na rowerze. Jego pasją jest pływanie. Interesuje się historią, psychologią społeczną, public relations.

Prezydent kieruje i koordynuje działalnością Wydziałów i innych komórek organizacyjnych Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta.

Prezydent jest organem wykonawczym Miasta.
Prezydent reprezentuje Miasto na zewnątrz.
Prezydent jest kierownikiem Urzędu Miasta.
Do wyłącznej kompetencji Prezydenta Miasta pozostaje:

1. Bezpośredni nadzór nad pracą:
1) Zastępców Prezydenta,
2) Sekretarza,
3) Skarbnika,
4) Biura Prawnego,
5) Biura Prezydenta,
6) Biura Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi,
7) Straży Miejskiej,
8) Urzędu Stanu Cywilnego,
9) Wydziału Polityki Społecznej,
10) Wydziału Strategii i Rozwoju,
11) Kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
2. zaciąganie zobowiązań mających pokrycie w ustalonych w uchwale budżetowej kwotach dochodów w ramach upoważnień udzielonych przez Radę Miasta;
3. emitowanie papierów wartościowych, w ramach upoważnień udzielonych przez Radę Miasta;
4. dokonywanie wydatków budżetowych;
5. zgłaszanie propozycji zmian w budżecie Miasta;
6. dysponowanie rezerwami budżetu Miasta;
7. blokowanie środków budżetowych w przypadkach określonych ustawą;
8. udzielanie kierownikom jednostek organizacyjnych pozostających w strukturze Miasta pełnomocnictwa do jednoosobowego działania w zakresie ustalonym w pełnomocnictwie;
9. udzielanie odpowiedzi na skargi.
 
 Podmiot udostępniający informację: elk_gmina_miejska
Osoba, która wytworzyla informację: Zbigniew Dąbrowski Data wytworzenia informacji: 2008-09-17 14:01:05
Osoba, która odpowiada za treść: Zbigniew Dąbrowski Data udostępnienia informacji: 2008-09-17 14:14:59
Wprowadził informację do BIP: Zbigniew Dąbrowski Artykuł był wyświetlony: 8343
Osoba, która zmieniła informację: Zbigniew Dąbrowski Data aktualizacji informacji: 2013-12-03 10:36:37
Zobacz zmiany w rejestrze zmian »