Wersja nieobowiązująca z dnia

Rejestracja skarg i wniosków

  1. Marszałek, Wicemarszałkowie, Członkowie Zarządu, Sekretarz Województwa, Dyrektorzy Departamentów oraz pracownicy merytorycznych Departamentów dokonują kwalifikacji wpływających do Urzędu pism jako skargi lub wniosku na podstawie ich treści.
  2. Pracownik, który otrzymał skargę dotyczącą jego działalności, obowiązany jest przekazać ją niezwłocznie swojemu przełożonemu służbowemu.
  3. W przypadku zakwalifikowania danego pisma jako skargi lub wniosku jest ono przekazywane do Departamentu Kontroli, zaś jego kopia Sekretarzowi Województwa w celu zapoznania się z nim. Departament Kontroli, który jest odpowiedzialny za prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, dokonuje rejestracji pisma, a następnie przekazuje je do rozpatrzenia właściwemu merytorycznie Departamentowi.
  4. W przypadku zarejestrowania skargi lub wniosku w centralnym rejestrze skarg i wniosków późniejsze ustalenie, iż dane pismo nie jest skargą lub wnioskiem, nie stanowi podstawy do wykreślenia tego pisma z rejestru skarg i wniosków.
    W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, do rejestru skarg i wniosków dołącza się zawiadomienie z właściwego merytorycznie Departamentu zawierające wskazanie przyczyn, dla których uznano, iż dane pismo zarejestrowane w centralnym rejestrze skarg i wniosków nie jest skargą lub wnioskiem.
  5. Rejestracji podlegają wszystkie skargi i wnioski niezależnie od sposobu ich wniesienia.
  6. Niezależnie od centralnego rejestru skarg i wniosków każdy Departament merytorycznie załatwiający sprawę, z wyłączeniem Departamentu Kontroli, ma obowiązek prowadzenia ewidencji załatwianych skarg i wniosków.
  7. Rejestrację oraz kontrolę terminowego załatwiania skarg i wniosków Dyrektorzy Departamentów powierzają imiennie wyznaczonym pracownikom.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.