Wersja nieobowiązująca z dnia

Gabinet Marszałka

Zastępca Dyrektora:  Katarzyna Pawlak

10-562 Olsztyn, ul. Emilii Plater 1, pok. 320
tel. (89) 521 91 40, 521 91 41, 521 91 45
fax. (89) 521 91 49
e-mail: gm@warmia.mazury.pl

 

  1. W skład Gabinetu Marszałka (GM) wchodzą:
    1. Biuro Obsługi Organizacyjnej (BOO);
    2. Biuro Polityki Informacyjnej (BPI);
  1. Do zadań Biura Obsługi Organizacyjnej należy w szczególności:
    1. organizacja oraz koordynowanie wszelkich działań związanych z reprezentacyjną funkcją Marszałka jako gospodarza Województwa;
    2. opracowywanie planów pracy Marszałka, kalendarza spotkań, wizyt i podróży służbowych;
    3. opracowywanie wystąpień Marszałka;
    4. koordynowanie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na wystąpienia, wnioski, uwagi oraz interwencje parlamentarzystów oraz prowadzenie ich ewidencji;
    5. koordynacja spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych kierowane do Marszałka oraz prowadzenie ich ewidencji;
    6. przedkładanie Departamentowi Organizacyjnemu wniosków o przygotowanie upoważnień wskazanemu przez Marszałka Wicemarszałkowi zgodnie z § 4 ust. 5 Regulaminu Urzędu;
    7. przekazywanie do realizacji poleceń służbowych Marszałka;
    8. koordynowanie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na listy i petycje przedkładane Marszałkowi;
    9. bieżąca obsługa sekretariatu Marszałka;
    10. prowadzenie i aktualizacja kalendarza spotkań Marszałka;
    11. koordynacja spraw związanych z przyznawaniem wojewódzkich Odznak "Za zasługi dla województwa warmińsko-mazurskiego" oraz w szczególnych przypadkach, przygotowanie dokumentacji dotyczącej wybranych odznaczeń resortowych, dla których, zgodnie z zapisami regulaminu ich przyznawania, wnioskodawcą jest Marszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
    12. koordynacja spraw związanych z działalnością Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli;
    13. przygotowywanie i organizowanie wyjazdów zagranicznych Marszałka we współpracy z Departamentem Współpracy Międzynarodowej;
    14. wykonywanie tłumaczeń korespondencji i materiałów informacyjnych;
    15. współpraca z Konwentem Marszałków RP;
    16. koordynacja spraw związanych z poszukiwaniem i eksploatacją gazu i ropy naftowej ze złóż łupkowych;
  1. Do zadań  Biura Polityki Informacyjnej należy w szczególności:
    1. realizowanie polityki informacyjnej Marszałka;
    2. przygotowywanie konferencji prasowych i bieżącej obsługi medialnej Marszałka;
    3. administrowanie i aktualizacja serwisu informacyjnego Samorządu Województwa w zakresie informacji związanych z pracą Zarządu Województwa
    4. stałe monitorowanie wszelkich wydarzeń mogących mieć wpływ na bieżącą pracę i politykę Marszałka i Zarządu;
    5. prowadzenie spójnej i efektywnej polityki zarządzania informacją dotyczącą pracy Marszałka i Zarządu;
    6. stały monitoring wszelkich wydarzeńmogących mieć wpływ na bieżącą pracę i politykę Zarządu Województwa;
    7. współpraca ze Związkiem Województw RP.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.